Autor [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Wątek: Pytania i prośba o informacje dotyczące I roku na WL  (Przeczytany 13445 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zaangażowanie

• Stadium początkowe
  • *
Pytania i prośba o informacje dotyczące I roku na WL
« dnia: Piątek, 26.07.2013, 18:12 »
Cześć wszystkim,

zwracam się do Was z wielką prośbą o udzielenie informacji. Przed założeniem tematu użyłem "Szukaj" jednak żaden ze znalezionych przeze mnie tematów w pełni nie odpowiadał na postawione przeze mnie pytania. Mam nadzieję że wybrałem dobry dział, jeśli nie - przepraszam.

Jestem przyszłym studentem WL i bardzo się z tego ciesze jednak chciałbym zadać parę pytań apropos I roku.
ZDAJĘ sobie sprawę że czasu jest naprawdę bardzo dużo i cieszę się wakacjami, jednak z pewnych poważnych powodów prywatnych chciałbym dostać trochę informacji o studiach już teraz, pod konie lipca.

1. Pierwsze moje pytanie dotyczy materiałów (prosze mnie od razu nie odsyłać na Bazar! ;) ) Czy na wszystkie przedmioty na pierwszym roku WARTO zakupić wszystkie ksiażki widniejące na stronach USOS jako "podstawa"?? Czy oprócz wymienionych tam (jako materiały dodatkowe) są jakieś inne, lepsze, bardziej przydatne na I roku?
Czy warto kupować używane materiały czy lepiej nowe?

2. Czy początek I roku ma dużo wspólnego z opowieściami o płaczu, lamencie, bezseności? Kiedy są pierwsze zaliczenia oraz czy lub kiedy warto się przygotowywać już pod koniec września? Jeśli tak to z jakich materiałów?

3. Czy znajomość łaciny jest pomocna/wymagana czy po prostu warto znać podstawowe słowa?

4. Czy do sekcji sportowych może zapisać się każdy czy potrzebne są zaświadczenia z krakowskich klubow sportowych?

Za każdą odpowiedź, cenną radę i pomoc będę niezmiernie wdzięczny!!

Jeśli ktoś byłby tak miły i i miał ochotę przekazać swoją opinie lub doświadczenie, ew. sprzedaż materiałów to z chęcią podam e-mail, skype lub spotkam sie w KrK na kawe.